Comandă online în KINKA
Procesul de comandă în magazinul online KINKA se desfășoară în următorii pași:
Pasul 1: Introducerea datelor dumneavoastră de client
Dacă nu aveți un cont personal KINKA
Dacă nu aveți încă un cont personal KINKA, puteți crea unul în timpul procesului de comandă sau puteți plasa o comandă unică. În cazul unei comenzi unice, datele obligatorii sunt: salutul, numele, prenumele, adresa, adresa de e-mail și numărul de telefon.
Dacă v-ați creat un cont personal KINKA
Dacă v-ați creat un cont personal, faceți clic pe butonul "Autentificare". Datele dvs. vor fi completate automat după introducerea adresei de e-mail și a parolei. Vă rugăm să le corectați dacă este necesar.
Pasul 2: Introduceți adresa de livrare
În acest pas, veți selecta adresa de livrare dorită: livrare la adresa de facturare, livrare la o altă adresă de livrare sau ridicarea comenzii livrate la magazin.
Pasul 3: Selectați metoda de plată
Oferim diferite opțiuni de plată: plata la livrare către curier, plata cu cardul de credit către curier la ridicarea personală, plata prin transfer bancar în avans pe baza facturii...
Pasul 4: Verificați detaliile și trimiteți comanda.
Pe pagina de prezentare generală a comenzii veți vedea din nou comanda dvs. completă. Vă rugăm să verificați dacă toate detaliile sunt corecte.
Faceți clic pe butonul "Modificare" pentru a modifica adresa de facturare sau de expediere, metoda de plată sau numărul de produse comandate, dacă este necesar.
Faceți clic pe butonul "Anulare" pentru a elimina produsul din coșul de cumpărături.
Pe pagina de prezentare generală a comenzii, veți vedea din nou data de livrare, dacă produsul poate fi împachetat pentru cadouri și prețul total al comenzii, inclusiv costurile de transport.
Vă rugăm să citiți Termenii și condițiile noastre generale înainte de a plasa comanda.
Dacă totul este în ordine, vă rugăm să trimiteți comanda dvs. apăsând butonul "Comanda obligatorie cu plată". Veți primi apoi o confirmare de primire a comenzii dvs. la adresa dvs. de e-mail.
Pot să îmi modific comanda?
În contul dvs. online KINKA aveți o privire de ansamblu asupra comenzilor dvs. În "Prezentare generală a comenzilor" puteți vedea starea și alte detalii ale comenzilor dvs. curente.
Pot să modific o comandă pe care am plasat-o?
Modificarea sau anularea comenzii dvs. din motive tehnice nu este posibilă.
Dacă nu doriți produsul din cauza unui defect, aveți la dispoziție 14 zile pentru a ni-l trimite înapoi sau pentru a-l returna la KINKA. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați secțiunea Retururi.
Comenzi prin telefon
Puteți comanda produse din magazinul electronic KINKA și prin telefon.
Linia noastră de asistență pentru clienți 0951 021 891 este disponibilă de luni până vineri, între orele 8:00 și 16:00.
Comandă cu ridicare personală în magazinul KINKA de cărămidă și mortar
Plasați comanda și primiți comanda într-un magazin KINKA pentru colectare personală.
Atunci când comanda dvs. este gata în magazin, veți fi notificat prin e-mail sau SMS. Dacă nu ați introdus o adresă de e-mail în timpul procesului de comandă, veți fi informat prin SMS. Puteți ridica bunurile în termen de 7 zile de la data mesajului SMS.
Timpul de livrare este de 4-6 zile lucrătoare. Veți achita bunurile la recepție prin mijloace de plată acceptate în magazin. Puteți ridica bunurile din magazinul KINKA în termen de 7 zile.
Atunci când ridicați personal în magazinul de cărămidă și mortar, vă rugăm să aduceți confirmarea comenzii pe care v-am trimis-o imediat după cumpărare. Imprimați-o sau salvați-o pe telefonul mobil. Acest lucru va preveni discrepanțele la ridicarea bunurilor.
Comandați bunurile pentru livrare la adresa de livrare pe care ați specificat-o
Vom fi bucuroși să livrăm bunurile la adresa de livrare pe care o specificați.
Livrarea bunurilor va fi efectuată de către transportatorul nostru contractat.
Opțiuni de livrare
Prin curier la locația de livrare aleasă
Vă vom livra bunurile la locația de livrare aleasă de dvs. prin curierul DPD Ltd. Bunurile sunt livrate prin curier în zilele lucrătoare.
Timpul de livrare este de 4 până la 6 zile lucrătoare. Termenul de livrare a bunurilor comandate va fi afișat în coșul de cumpărături și vă va fi comunicat personal de către personalul nostru atunci când plasați o comandă prin telefon. În cazul în care ați furnizat adresa de e-mail, vă vom trimite o confirmare a comenzii, care va indica, de asemenea, termenul de livrare. De asemenea, este posibil să trimitem la adresa dvs. de e-mail și alte informații referitoare la comanda dvs. din magazinul electronic, de exemplu, confirmarea expedierii bunurilor sau confirmarea returnării bunurilor. Împreună cu informațiile privind expedierea, vă vom trimite un link către site-urile partenerilor noștri unde puteți urmări traseul expedierii dumneavoastră.
Livrare la o altă adresă de livrare
Puteți selecta o altă adresă de livrare în a doua etapă a comenzii "Adresa de livrare". Atât adresa de facturare, cât și cea de livrare vor fi afișate în confirmarea comenzii pe care v-o vom trimite prin e-mail după ce ați finalizat comanda.
Informații despre produsele indisponibile
Dacă, într-un caz excepțional, produsul pe care l-ați comandat nu este disponibil, vă vom informa prin e-mail.
Livrare la magazin - Comandă și ridicare
Toate produsele pot fi comandate în numele dvs. la magazinul KINKA de tip brick-and-mortar și pot fi ridicate acolo.
Termen de livrare
Timpul de livrare este, de obicei, de 4 până la 6 zile lucrătoare după ce ați comandat produsele.
Opțiuni de plată
Veți achita bunurile la ridicare prin mijloacele de plată acceptate în magazin.
Ridicarea comenzii
Dacă v-ați introdus adresa de e-mail în procesul de comandă, veți primi o confirmare de primire a comenzii dumneavoastră după ce aceasta a fost plasată. În momentul în care comanda dvs. este pregătită pentru ridicarea personală, veți fi notificat prin e-mail. Puteți ridica bunurile de la magazinul KINKA în termen de 7 zile de la livrarea comenzii la magazin.
În cazul în care nu ați introdus o adresă de e-mail în timpul procesului de comandă, veți fi informat prin SMS. Puteți ridica bunurile în termen de 7 zile de la data primirii mesajului SMS.
Atunci când ridicați personal la magazinul de cărămidă și mortar, vă rugăm să aduceți confirmarea comenzii pe care v-am trimis-o imediat după cumpărare. Imprimați-o sau salvați-o pe telefonul mobil. Acest lucru va preveni discrepanțele la ridicarea bunurilor.
Ridicarea personală nu este posibilă pentru bunuri de mari dimensiuni (de exemplu, mobilier), promoții ale partenerilor și alte bunuri selectate. Vă rugăm să fiți atenți la informațiile oferite pe pagina de detalii a produsului respectiv la rubrica Comandă și livrare.
Comenzi în afara Republicii Slovace
Comanda în afara Republicii Slovace nu este posibilă. Sortimentul din e-shop-ul KINKA poate fi comandat și livrat numai în țara respectivă.
Distribuția comenzilor
În unele cazuri, din motive tehnice sau logistice, este posibil ca noi să vă trimitem informații cu privire la produsele care sunt disponibile imediat și care nu sunt disponibile pentru o procesare mai rapidă a comenzii dumneavoastră. Produsele care nu sunt disponibile imediat vă vor fi trimise într-un transport separat, la o dată ulterioară. În orice caz, vă vom factura o singură dată cheltuielile de expediere și ambalare. Veți primi un mesaj de e-mail din partea noastră prin care vă vom confirma că comanda dvs. a fost expediată și că a fost împărțită în transporturi individuale.
Metode de plată
În magazinul electronic KINKA vă oferim următoarele metode de plată:
Plata în avans prin transfer bancar pe baza unei facturi.
Plata la livrare
Plata în numerar în momentul ridicării personale la magazin
Detalii de plată :
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Număr de cont: 51 4994 4600/0900
IBAN: SK79 0900 0000 0051 4994 4600
SWIFT: GIBASKBX
KINKA își rezervă dreptul de a exclude anumite metode de plată în cazuri individuale. În cazul ridicării personale puteți plăti numai în numerar .
Plata la livrare
Veți achita bunurile la recepție, fie în numerar, fie cu cardul de credit. Plata la livrare la livrare la livrare este în același timp suma finală totală pentru bunuri.
Plata în numerar la ridicarea în persoană
Veți plăti bunurile în momentul în care le ridicați personal de la magazin. La ridicarea în persoană, este posibil să plătiți în numerar .
Plata în avans prin transfer bancar
Plata prin transfer bancar este o metodă de plată în avans, adică bunurile sunt expediate după creditarea
fondurilor în contul KINKA. Toate informațiile referitoare la plata prin transfer bancar vă vor fi trimise prin e-mail după ce ați plasat comanda. Vă rugăm să rețineți că bunurile vor fi rezervate pentru o săptămână.
.